عشاق اخر زمن
عشاق اخر زمن
عشاق اخر زمن
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى ثقافي اجتماعي

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
نكــــــــــــــــــــت 870629776
ابوزيد مدير عام منتدى عشاق اخر زمن باأسمي ونيابة عن اخواني اعضاء المنتدى اقدم تهنئة لكل الشعب الاردني وعلى راسهم جلالة الملك المفدى الملك عبد الله الثاني بن الحسين اطال الله بعمره وحماه لكل العرب بمناسبة عيد الاستقلال والف الف الف مبروك

نكــــــــــــــــــــت

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سكر
عضو
عضو
سكر

نكــــــــــــــــــــت Empty
مُساهمةموضوع: نكــــــــــــــــــــت   نكــــــــــــــــــــت Emptyالإثنين يونيو 01, 2009 12:08 pm

شلة صعايدة كان عندهم امتحان، تصعبوا كلهم من سؤال يقول : كم عدد أرجل البقرة ... ما أحد جاوب إلا واحدلما خلص الإمتحان بدؤوا يعاتبونه على الخيانة، فقال لهم : أنا آسف كنت عايز أساعدكم بس معرفتش اطلع البقره من القميص البقرة من القميص .

كتكوت كان ماشي في الشارع يدخن سيجار، شافه ديك، قال له ما تخاف من أهلك؟) قال له الكتكوت باطمئنان : (لا، لا تخاف أنا تفقيس مكن(

زهقان تزوج من وحدة زهقانة، خلفوا ولد سموه افففففف

وحدة فتحت جواز سفر جوزها شافت مكتوب عليه رجل اعمال. خربشت عليه وكتبت رجل سعديه.

مرة واحد قال لواحد انا فنان قاله التانى عظيم بترسم قاله لاء قاله التانى بتغنى قاله لاء فنااااان قاله هايل يبقى بتمثل قاله لاء انا فنان بحط العيش فى الفن

مرة واحد دماغة لفت قابلها من الشارع التانى//
مرة واحد نزل محطة الرمل رجله غرزت //
مره اتنين ضربوابعض بعض اتعور //
سباك نفسه اتسدت قام مسلكها //
شرطي مرور خلف واد بيتكلم بالاشارة //
مرة واحد وقف تاكسى الو رشدى على البحر قاله مشفتهوش//

مرة ابو العربى ساعه عصارى وهوة قاعد فى الميناء طلبت معاه يروح قبرص يعوم هناك نط فى الفلوكه وفضل يجدف يجدف بورسعيد بتبعد وقبرص تقرب يجدف بورسعيد تبعد وقبرص تقرب المهم وصل ورمى الهلب فى قبرص ونزل يعوم ويبلبط وقبل ما المغرب تتدن قام ناطط فى الفلوكه وفضل يجدف بورسعيد تقرب وقبرص تقرب يجدف بورسعيد تقرب وقبرص تقرب واللى خلق الخلق بيبص لقى نفسه ناسى الهلب فى قبرص وسحبها وراه لبورسعيد

مرة كان في ماتش بين فريقين حشرات في الشوط الاول في فريق انهزم واحد صفر و الشوط الثاني نزلت أم أربعه و اربعين دخلت 42 هدف بعد الماتش صحفي بيسأل المدرب اللي فاز :ليه مانزلتش أم أربعه و أربعين من أول الماتش ٌقاله:كانت بتربط الجزمة

إتنين صحاب قاعدين مع بعض في البلكونة
الأول :واحد وقع من الدور التالت لقى إيه؟
التاني : مش عارف.
الأول : لقى حتفه. طب واحدوقع من الدور
الرابع لقى إيه؟
الأول : لقى مصرعه. طب واحد وقع من الدور الخامس لقى إيه؟
الأول : لقى ربه. طب واحد وقع من الدور السادس لقى إيه؟
التاني :مش عارف.
الأول:لقى اللي وقعوا قبله.
التاني راح سايبه ونط من البلكونة

مرة واحد مخه تعبان شوية معاه كيس فشار ف فشارة وقعت
من ايده.قالها اطلعى. ماطلعتش, اطلعى, مطلعتش.
راح رما الكيس كله و قال لهم هاتوها

واحد بتاع قصب قصبة رجله إتكسرت مصها //
كمسارى راح يتجوز لقى المهر ناقص كتب الباقى على دهر التذكرة !!!//

ولد راح للبقال قال له عندك جبنة رومى قال له أيوه قال له طب إدينى بجنيه حلاوة. تانى يوم جاله نفس الولد قاله عندك عيش فينو قاله أيوه قال له طب إدينى بجنيه عيش بلدى. ثالث يوم جاله نفس الولد وقال للبقال عنك زيتون أسود قاله أيوه قاله طب إدينى بجنيه خيار مخلل.
البقال زعل جداً وراح يشتكى الولد ده لأبوه وقاله ابنك بيعمل كذا كذا. رد الوالد وقاله :- آه من الولد قليل الأدب ده .. إنت عندك عصاية رد البقال أيوه قاله خلاص إضربه قلمين

واحد بيمزح مع مرته فرماها من الدور العاشر فطلعت قالت له والله ما انا لاعبة معاك مرة تانيه

صرصار فطسان على روحه من الضحك ــــــ ليه ــــــ عشان اللى بيضربه بالشبشب أحول

واحد مرة قال لأبوه علمنى يابا الهيافه ابوه قاله خليك يابنى زى ماأنت كده // بلدياتنا راح يسوي معاشه لقي الفرن قافل نـجـار نفسه انكسرت غـراها و سمرها //
واحد منحوس خبطته عربية ومات فروحه طلعت خبطتها طيارة
واحد مسطول بيلعب كورة اخذها على صدره طلعها من مناخيره

واحد ندل قعد سنة يتحايل على حبيبته علشان تخرج معه ، ولما وافقت

راح قال لابوها

-----------------------

يارب الموضوع يضحكم
[/b]
[/color]
اسيرالعشق والغرام
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: نكــــــــــــــــــــت   نكــــــــــــــــــــت Emptyالثلاثاء يونيو 02, 2009 11:57 am

نكــــــــــــــــــــت 7looo.com2d8dd32070
سكر
عضو
عضو
سكر

مُساهمةموضوع: رد: نكــــــــــــــــــــت   نكــــــــــــــــــــت Emptyالأحد يونيو 07, 2009 1:05 am

الله يسلمك يا ربي
ومشكور للمرور

نكــــــــــــــــــــت
صفحة 1 من اصل 1